Het is nu do 28 maart 2024, 14:37

  • PortaalForum Techniek Techniek algemeen

  • Zoeken

    Categoriën

    aquascaper 1200?

    Het aquarium, Twinstar en andere techniek in en rond het aquarium
    • Auteur
    • Bericht

    martijn26176

    -

    • Berichten: 2
    • Geregistreerd: vr 29 jun 2018, 17:56
    • Woonplaats: Wijchen (Gelderland)

    aquascaper 1200?

    Berichtvr 29 jun 2018, 18:17

    Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en weet niet of ik me ergens officieel dien voor te stellen. Mocht dit welhet geval zijn, bied ik alvast mijn excuses aan at ik dat nog niet gedaan heb voordat ik een vraag stel.

    Weet iemand hier op dit forum een winkel (in Nederland) die de aquascaper 1200 van evolution aqua verkoopt?
    (Zelf ben ik woonachtig in Gelderland)
    Ik wil gaan beginnen met aquascapen en dit aquarium spreekt mij zeer aan, zeker de afmeting van 60cm breed.
    In de toekomst zal ik zekernogmeer vragen hebben, maar eerst gaik me eens flink inlezen hier op het forum.
    Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag.

    Groetjes,
    Martijn
    Avatar gebruiker

    Arnold

    Level: 1

    Level: 1

    • Berichten: 157
    • Geregistreerd: za 05 jul 2014, 12:47

    Re: aquascaper 1200?

    Berichtza 30 jun 2018, 08:39

    Volgens mij worden ze (nog) niet verkocht in Nederland, maar je zou Evolution Aqua even een mail kunnen sturen om het zeker te weten. Zeker mooie bakken en meubels voor een redelijke prijs!

    martijn26176

    -

    • Berichten: 2
    • Geregistreerd: vr 29 jun 2018, 17:56
    • Woonplaats: Wijchen (Gelderland)

    Re: aquascaper 1200?

    Berichtza 30 jun 2018, 09:01

    Hallo Arnold,

    Dank je voor de reactie.
    Ik heb evolution aqua enkele weken geleden een paar mailtjes gestuurd, helaas heb ik hier nog geen reactie terug mogen ontvangen, vandaar mijn vraag hier op het forum.
    Gelukkig ben ik nog in de plan en informeer (en spaar ;) ) fase, dus ik heb geen haast.

    Louder

    -

    • Berichten: 2
    • Geregistreerd: za 18 aug 2018, 10:24

    Re: aquascaper 1200?

    Berichtza 18 aug 2018, 10:38

    Toevallig zelf al een AS300 Cube staan en voornemens een AS1200 of AS1500 te gaan aanschaffen om mn huidige maatwerkbak te vervangen.

    Evolution Aqua wordt in NL wel verdeelt maar de importeur is een beetje een slappe toko die zoals het er naar uitziet alleen zaken doet met Evolution Aqua voor hun Koi producten.

    Ik heb destijds bij KoiCentre Tiel ( hier bijna op de hoek) m'n cube besteld en was met een paar dagen binnen.
    Bij Diebo heb ik ook al eens gesproken met enkele medewerkers die het merk kennen maar ook niet echt respons krijgen op aanvragen.

    Enkele maanden terug heb ik contact gehad met Phil van E.A. om dit eens te bespreken en als open sollicitatie als Accountmanager voor NL/Benelux omdat ik het idee heb dat ze door de nu slechte distributeur heel veel handel in de regio mislopen.

    Maar bij noodgeval/wens kun je in ieder geval bij KoiCentre Tiel terecht...

    Keer terug naar Techniek algemeen

    Wie is er online

    Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers.

    cron