Het is nu vr 29 maart 2024, 08:08

  • PortaalForum Inrichting Hardscape en decoratie

  • Zoeken

    Categoriën

    Herinrichten van Fluval 240

    De ruggegraat van je Nature Aquarium. Voorbereiding, samenstelling en alles met betrekking tot hardcsape materialen.
    • Auteur
    • Bericht
    Avatar gebruiker

    RayRietmeijer

    Level: 0

    Level: 0

    • Berichten: 42
    • Geregistreerd: ma 25 apr 2016, 23:17
    • Woonplaats: Hoorn

    Herinrichten van Fluval 240

    Berichtza 25 jun 2016, 23:05

    Was de oude achterwand beu. Werd ook steeds minder mooi. Vanwege een tijdelijke nieuwe woning die lang en smal is het idee ontstaan om er een soort "roomdivider" van te maken.
    De oude achterwand viel niet netjes te verwijderen. Werd dus ook een hels karwei met aardig wat schrammen en sneeen op mijn handen....
    Door de wand te verwijderen ontstond er wel gelukkig wel weer meer bewegingsruimte voor de Discussen.
    Hierna haaks op de muur gezet. Hierna meteen een flinke water verversing gedaan en het hout en wat stenen verzet.

    Afbeelding

    Afbeelding

    Niet helemaal wat ik ervan gehoopt had maar het begin is er. De meubel vindt ik nog steeds foeilelijk en moet ik zelf maar eens voor gaan timmeren en zagen in de toekomst. Fluval heeft een mooie kast type "Design" maar nog altijd niet te krijgen in NL.

    Afbeelding

    De aquarium wordt te klein voor de Discussen of de Discussen te groot voor de aquarium....... kip-ei
    Zodra het budget het ooit toelaat een grotere aquarium......
    "alcohol lost niks op,
    maar ja, melk daarin tegen ook niet...."
    Avatar gebruiker

    RayRietmeijer

    Level: 0

    Level: 0

    • Berichten: 42
    • Geregistreerd: ma 25 apr 2016, 23:17
    • Woonplaats: Hoorn

    Re: Herinrichten van Fluval 240

    Berichtzo 19 feb 2017, 21:51

    Hele nieuwe layout gemaakt.
    Afbeelding

    Nadat de Discussen alles voor de zoveelste keer de boel hadden om geploegd de beslissing genomen om die weg te doen.
    Nu wat kleine schooltjes gekocht van Neon tetras, Zwarte tetras en Ruitenvlekzalms

    Twijfel of ik de Vallisneria weg ga halen en wat grote stukken hout oid dergelijks zal plaatsen.
    Heb nog niet iets moois kunnen vinden in mijn speciaalzaak, tot die tijd maar even zo....

    Afbeelding
    "alcohol lost niks op,
    maar ja, melk daarin tegen ook niet...."

    Keer terug naar Hardscape en decoratie

    Wie is er online

    Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers.

    cron