Het is nu do 28 maart 2024, 20:42

  • PortaalForum Inrichting Beginnershoek

  • Zoeken

    Categoriën

    Eerste echte aquascape 60x30

    Deel hier je tips beginners en algemene informatie m.b.t. het Nature Aquarium. (Gulden snede, compositie, planning, waar op te letten etc.)
    • Auteur
    • Bericht

    Bruno

    -

    • Berichten: 3
    • Geregistreerd: wo 20 maart 2019, 13:53

    Eerste echte aquascape 60x30

    Berichtwo 20 maart 2019, 14:04

    Dag allemaal,

    Ik ben Bruno en na het zien van een aantal pracht aquaria wil ik dat dus ook. Geen zorgen, ik heb matige ervaring en ben goed ingelezen. Toch open ik graag een verslag want alles kan natuurlijk beter. Commentaar en kritiek is geen probleem, ik heb een olifantenhuid.

    Momenteel heb ik 2L powersand, 9L Ada Amazone en 3L Amazone powder. Drakenstenen en natuurlijk de tank. Zodra de hardscape op orde is vul ik met osmosewater op 300 us en filter ik over een Eden buitenfilter met verwarming ingebouwd. Ik ga de co2 ook rechtstreeks in de filter blazen. Wanneer de lichten uit zijn switch ik op zuurstof. (Garnalen).

    Maar nu voor ik er wil invliegen heb ik toch een vraag. Mag ik een filterdoek op het glas leggen en daarop de stenen plaatsen? 1 steen weegt 7 kg, dat kan ik toch niet gewoon op het glas leggen?

    Verder ben ik heel tevreden van Azaqua, was de snelste levering die ik ooit ontving over internet. Was wat onzeker om een aquarium via de post te laten komen, maar onterecht dus. Foto’s volgen zodra ik een hardscape heb.

    Keer terug naar Beginnershoek

    Wie is er online

    Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers.