Het is nu do 28 maart 2024, 16:50

  • PortaalForum Inrichting Beginnershoek

  • Zoeken

    Categoriën

    verjaardagscadeau

    Deel hier je tips beginners en algemene informatie m.b.t. het Nature Aquarium. (Gulden snede, compositie, planning, waar op te letten etc.)
    • Auteur
    • Bericht

    Maurice

    -

    • Berichten: 4
    • Geregistreerd: za 19 jan 2019, 14:31

    verjaardagscadeau

    Berichtza 19 jan 2019, 14:54

    Dag allemaal, helemaal nieuwe hier...

    Vanmorgen een mooi verjaardagscadeau gekregen! Een Dennerle Nano Scaper's Tank van 35 liter. Helaas was er een klein stukje glas uit de bovenste hoek van het aquarium. Het aquarium was bij Azaqua gekocht. Dus gebeld of ik het aquarium mocht ruilen voor een heel exemplaar. Dat was geen probleem! Dus meteen maar in de auto gestapt en naar Steenwijk gereden.

    Wat een mooie winkel zeg! Het lijkt wel een beetje op een Apple Store met al dat ADA spul! Mijn nieuwe aquarium stond al klaar en kreeg meteen een lekker kopje koffie. En dan maar even rondneuzen in de winkel. Ondertussen gezellig gekletst en informatie gevraagd. Mooie spullen en aquaria. Ook hardscape spullen voldoende. Ik ben er nog niet precies uit hoe ik het ga inrichten en heb daarom nog maar niets gekocht, maar dat ga ik zeker doen!

    Groet, Maurice
    Avatar gebruiker

    Luc

    Level: 2

    Level: 2

    • Berichten: 244
    • Geregistreerd: do 30 okt 2014, 14:15
    • Woonplaats: Brugge

    Re: verjaardagscadeau

    Berichtwo 23 jan 2019, 11:02

    Wilco heeft me nog nooit teleurgesteld. :P

    Maurice

    -

    • Berichten: 4
    • Geregistreerd: za 19 jan 2019, 14:31

    Re: verjaardagscadeau

    Berichtwo 23 jan 2019, 16:09

    Ik heb vanmiddag mijn nieuwe lamp binnengekregen. Een Twinstar 300EA. Past perfect op het aquarium. De lamp is mooi afgewerkt. Ik had hem vorige week bij Wilco in de winkel al even bekeken. Nu eerst maar met een onderkast aan het knutselen en dan ga ik verder met het uitzoeken van mijn hardscape.

    Maurice

    -

    • Berichten: 4
    • Geregistreerd: za 19 jan 2019, 14:31

    Re: verjaardagscadeau

    Berichtma 28 jan 2019, 21:55

    Het begin is er! De kast is zo goed als klaar! Ik ga aan de binnenzijde nog wat verstevigingen aanbrengen. 35 liter is niet heel zwaar, maar toch... Het kastje is 100 x 40 cm, dus ruimte zat voor de techniek, zoals filter en CO2 .

    Het aquarium staat nog in een deel van de doos, die gaat er dus nog vanaf! :lol:

    Afbeelding

    Arjen

    Level: 1

    Level: 1

    • Berichten: 109
    • Geregistreerd: ma 07 mei 2018, 16:16
    • Woonplaats: Gelderland

    Re: verjaardagscadeau

    Berichtvr 12 apr 2019, 14:17

    En, hoe staat het er inmiddels bij? :D

    Keer terug naar Beginnershoek

    Wie is er online

    Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers.

    cron