Het is nu do 28 maart 2024, 22:13

  • PortaalForum Algemeen Evenementen

  • Zoeken

    Categoriën

    Oproep meewerken aan informatiedag en workshop wabi kusa

    • Auteur
    • Bericht

    Wamiga

    -

    • Berichten: 1
    • Geregistreerd: di 11 sep 2018, 20:09

    Oproep meewerken aan informatiedag en workshop wabi kusa

    Berichtvr 21 sep 2018, 21:32

    Hallo iedereen,

    Op 27 oktober is er een eventdag in ons mooie tuincentrum de landerije in Roosendaal.
    Elke afdeling is organiseert iets speciaals en dus ook de vijverafdeling die ik bestier.

    Wij zijn een echt groencentrum en vijverplanten hebben dan ook een centrale plaats.
    Het vijverseizoen loopt helaas op zn laatste benen dus het accent kan verlegd worden naar het waterplantje achter glas.

    Het lijkt me erg leuk om op de eventdag op de vijverafdeling een informatief Aquascaping/Wabi Kusa corner in te richten waar bezoekers en/of deelnemers kennis kunnen maken met de vele mogelijkheden van aquascaping in het algemeen en Wabi Kusa in het bijzonder.

    Ik wil met deze oproep enerzijds Aquascapers en Wabi Kusa beoefenaars op deze dag een podium bieden om de creaties te tonen. Anderzijds zou ik een simpele workshop willen organiseren waar deelnemers zelf aan de slag kunnen met eenvoudige materialen.

    Meldt je aan als exposant om op deze dag jouw creaties te tonen:
    Deelname is kosteloos. zonder limiet voor het aantal creaties dat je wilt laten zien.
    De mooiste creatie wordt uiteraard in het zonnetje gezet.
    Aanmelden svp voor 15 oktober.

    Wil je als Wabi Kusa expert graag aan anderen overbrengen hoe leuk deze hobby kan zijn ?
    Dan is actief meewerken aan de workshop natuurlijk mogelijk,
    Laat je maar horen, ik sta open voor out of de box ideeeen.

    Wil je op dit event commercieeel aanwezig zijn met Aquascaping producten?
    Ook dat is bespreekbaar. even een belletje en we bespreken de mogelijkheden.

    Heb je suggesties en/of vragen? Stuur me een pm of bel John Klaasman op 06 22 48 25 86
    Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
    Met groene groet,
    John Klaasman / www.delanderijetuinendier.nl

    Keer terug naar Evenementen

    Wie is er online

    Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers.